.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیانی ، نماینده مردم قائمشهر در مجلس:
یوسف نژاد تراز نماینده گان مازندران را در مجلس افزایش داد
حضور دکتر یوسف نژاد در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم ساری تراز نماینده گان مازندران را در مجلس شورای اسلامی افزایش داده است و تلاش های یوسف نژاد برای تشکیل ...
یوسف نژاد  تراز نماینده گان مازندران را در مجلس افزایش داد

پس از ادغام وزارت صنایع و معادن و بازرگانی که منجر به تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت شد، نخستین مدیر استانی اداره صنعت، معدن و تجارت معارفه شد.

با حضور مدیرکل استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرتضی هاشم پور به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مازندران مشغول به کار شد.

محمدیان شمالی مدیرکل استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نخستین معارفه پس از ادغام را به نمایندگی از وزارتخانه مربوطه در مازندران انجام داده که در این نشست یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

فرزانه معاون برنامه‌ریزی استاندار ودکتر یوسف‌نژاد با تاخیر در این جلسه شرکت کردند.

تودیع و معارفه نیست وفقط این جلسه برای آشنایی جهت ادغام است
محمدیان شمالی این مراسم را برای آشنایی جهت ادغام دانست و به عنوان آغاز ادغام استانی سازمان صنعت، معدن و تجارت از مازندران گفت: کمیته‌ای در استان‌ها شکل می‌گیرد تا این روند به صورت کامل انجام شود.

مدیرکل استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه این انتصاب به معنای ارجح بودن یک مدیر نسبت به مدیر دیگر نیست، افزود: استقبال وفایی‌نژاد از این ادغام زبانزد بوده است

محمدیان ادامه داد:وفایی نژاد جزوء مدیران متعهد کارکشته و برتر وزارتخانه بوده است وبخشی از کارهای این مدیر لایق در حوزه تنظیم بازار ملی بوده و برای ادامه خدمت وفایی نژاد در وزارتخانه پست های مهمی در نظر گرفته شده است.


سخنگوی کمیسیون صنایع شورای اسلامی که با تاخیر در این جلسه حضور داشته است گفت: تودیع و معارفه در نظام جمهوری اسلامی ایران معنا و مفهوم مادی نداشته و آنچه که در این مراسم‌ها به وضوح دیده می‌شود تغییر جایگاه‌ها برای خدمتگزاری به مردم وخدمت از سنگری به سنگر دیگر است.

علی اصغر یوسف‌نژاد ادغام وزارت صنایع و بازرگانی را دارای وجاهت قانونی، کارشناسی و علمی دانست و ادامه داد: کار اصلی ادغام‌ در وزارت‌خانه‌ها باقی مانده است که نیاز به سرعت در کار احساس می شود.

این عضوء هئیت رئیسه کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی انتخاب از بین هاشم‌ پور و وفایی‌نژاد را کار سختی دانست و اذعان داشت: انتخاب یک مدیر از میان این دو گل کار بسیار مشکلی بوده که هر دو مدیر در مجموعه کاری خود اثر گذار و موفق بوده اند و اگر هم که نظر نمایندگان اینگونه نبوده است ولی با این انتخاب نظر وزیر را می پذیریم.

این عضوء فعال کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از کارهای بازرگانی استان که پیامدهای ملی داشت توسط سازمان بازرگانی با مدیریت وفایی‌نژاد انجام شده است که پس از ادغام باید از تجربیات این مدیر توانمند در استان به شایستگی استفاده شود چون وفایی نژاد می تواند کمک های فراوانی به این وزارتخانه انجام دهد.

یوسف‌‌نژاد، تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و افزایش شاخصه‌های سرمایه‌گذاری را رویکرد وزارتخانه جدید و دانست و گفت: تولید اشتغال اصلی‌ترین وظایف وزارت جدید باید باشد که مجمع نماینده گان استان مازندران با تمام توان در خدمت این وزارتخانه برای تحقق اهداف بلند و توسعه کشور و استان مازندران است.


ادیانی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای در مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود از یوسف نژاد نماینده ساری به عنوان یک عضوء موثر مجلس یاد کرد و گفت:حضور دکتر یوسف نژاد در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم ساری تراز نماینده گان مازندران را در مجلس شورای اسلامی افزایش داده است و تلاش های یوسف نژاد برای تشکیل این وزارتخانه مثال زدنی بوده است.

ادیانی تصریح کرد: تلاش دولت برای ادغام ستودنی بوده و مدیریت موثر و عملیاتی وفایی‌نژاد باید الگویی برای دیگر مدیران باشد و خود به شخصه شاهد تلاشهای وفایی نژاد در سازمان بازرگانی بوده ام.

نماینده مردم قائمشهر برای انتخاب یک مدیر از میان دو تلاشگر نظام اسلامی اظهار داشت:برای انتخاب یک مدیر از دو مدیر لایق باید استخاره می کردیم که استخاره در این زمان واجب بوده است چون استخاره برای مواقعی که خیر باشد استفاده خواهد شد و در دین نیز به آن اشاره شده است.

سید علی ادیانی راد از این مراسم به عنوان گفتمان جدید برای کار و خدمت جدید نام برد و تصریح کرد: در ادغام نباید به روند خدمتگزاری خدشه وارد شود و مردم و جامعه باید نتیجه مثبتی را از ادغام احساس کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1390
بايد منتظر بود يوقت ديگه آقاي يوسف نژاد از آقاي ادياني تعريف تمام قد كنن،بازم انتخابات نزديك شد و نون قرض دادن شروع شد.
نا شناس 27 شهريور 1390
اقای ادیانی واقعا واست متاسفم پس به مردم حوزه استحفاظیتم بگو واسیه رای دادن بهت استخاره بکنن واقعا واسعه خودم متاسفم توای که از یک چپی حمایت میکنی و میگی یوسف نژاد تراز نماینده گان مازندران را در مجلس افزایش داد پس تو تو و بقیه نمایندها تو مجلس چکار میکنید
نا شناس 27 شهريور 1390
باید آقای ادیانی از یوسف نژاد اینجوری تعریف کند! نماینده ساری در یک تبانی علی رغم آگاهی از توانمندیهای آقای وفای نژاد از آقای هاشم پور برای ریاست سازمان صنعت ؛ معدن و تجارت حمایت کرده است !
حسن 27 شهريور 1390
من آنم که رستم بود پهلوان ؟! در اینکه آقای دکتر یوسف نژاد بسیار بزرگوار ند و کارهای عمده ای در حوزه انتخابیه شان انجام دادند شکی نیست و واقعا به مجلس وزن دادند ام شما آقای ادیانی بفرمایید برای حوزه انتخابیه تان چه کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 شهريور 1390
اقاي ادياني از يوسف نزاد مديريت و اقتدار در نمايندگي را ياد بگيريد
فرهنگی 27 شهريور 1390
... بجای اینکه به کمسیون فرهنگی برود به کمسیون انرژی رفت ایشان حداقل به فرهنگیان ....
نا شناس 27 شهريور 1390
شما و ..... در کرج و اصفهان.....دارید چکار می کنید این را می گویم ما از همه امورات شما با خبریم و منتظر تمجید ...از خودتان باشید
نا شناس 27 شهريور 1390
معامله شیرینی بود
بی نام! 27 شهريور 1390
اگه یوسف نژاد تو این دوره رای آورد من اسممو عوض میکنم
نا شناس 27 شهريور 1390
آقای ... خودت چکار کردی؟ چند نفر از بستگان را در نهاد ها و سازمانها و آموزش و پرورش مشغول بکار کردی؟ راستی کی تشریف میبرید ...
نا شناس 27 شهريور 1390
آقای ادیانی یک نکته را به جمع تخصص های ایشان بیفزایید: متخصص در تکه پاره کردن حوزه انتخابیه خودشان ونابود کردن مرکز استان درجهت عزیز کردن خودشان بین مردم روستایشان.
nدادمان 27 شهريور 1390
اظهار نظر و موضع گیریهای مسئولانه آقای یوسف نژاد در مجلس شورای اسلامی، هم بر همه افرادی که مذاکرات مجلس را پیگیری میکنند محرز است.
لطفی 27 شهريور 1390
به یاد ناصر خان حجازی فقید :
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی . . ولی با ظلت و خاری پی شبنم نمیگردم

جناب ادیانی بزرگوار اگر نمایندگانی در استان مایه سرافرازی مازندران باشد بیشک ناطق نوری ( نماینده نور و محمود آباد ) و مهندس محسن نریمـان ( نماینده بـابـــل ) و نماینده بهشهر و گلوگاه و نکا افتخار مازندران هستند .
نا شناس 27 شهريور 1390
انتخاب اقای هاشم پور خداییش بحق و شایسته ای بود _هر چند اقای ... و یکی و دو تا از کارشناساش ناراحتن_چون اونا فکر میکردن لابی های ..... قوی تره و حکم های خودشونو زدند و چه جوری میشه مثل ...
نا شناس 27 شهريور 1390
از کارمندان بازرگانی هستم _دلم بحال گلچوب و یکی از کارشناس شون میسوزه؟چون اونا واسعه خودشون حکم زدند؟البته اگه وفایی میشد؟
نا شناس 27 شهريور 1390
الکی برای هم نوشابه باز نکنید_......
مختار 27 شهريور 1390
وقتی.... فوق لیسانس دکتر باشد حتما وزن مجلس چند برابر میشود!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 شهريور 1390
تبریک عرض می شود.
نا شناس 27 شهريور 1390
و قتي امير كبير را رك زدند خليي ها حق ميدانستد دوستان عزيز از نماينده چه انتظاري داريد واقعا بين يوسف نژاد و آقاي آملي فرقي نيست ..ادياني يوسف نژاد آبروي مازندران هستند.
سوادکوهی 27 شهريور 1390
ای کاش به جای تعریف وتمجید از نماینده ساری از همکار حوزه انتخابیتان تعریف وتمجید میکردید و....بجای تخریب همدیگر دست در دست هم می دادید مشکلی از مشکلات مردم حوزه انتخابی خودتان را حل می کردید راستی اینقدر سنگ ها... را بر سینه خودتان نزنید چون ها...مرید دست بسته اکبری است
نا شناس 27 شهريور 1390
کسانی که مذاکرات مجلس و روند تصویب قوانین را از نزدیک پیگیری می کنند، می دانند که آقای دکتر یوسف نژاد یکی از موثرترین نمایندگان مجلس می باشند.
نا شناس 27 شهريور 1390
آقای یوسف نژاد در اصفهان.......دارد نیاز به تبلیغ شما رو نداره
نا شناس 27 شهريور 1390
این دقیقاً نشانه پیوند جریان انحرافی مجلس ( البته با عملکرد منافقانه و ولایی نشان دادن برای رد گم کردن ) با جریان فتنه سبز و ... است . ادیانی وقتی دید تو این دوره رای حزب اللهی ها رو علیرغم فریب جامعتین نداره میخواد هر جور شده رای حضرات رو تو حوزه خودش به دست بیاره .
نا شناس 27 شهريور 1390
خداییش شجاعی از تمام نماینده ها سرتره ای کاش نماینده بابل یکیش اون بود نماینده با دیسیپرینیه من در دانشگاه آزاد ساری روزی که جاسبی اومد تقریبا همه نمایده ها اونجا بودند شجاعی و فکر کنم یوسفیان بود که مثل نماینده های تهران بودند البته نریمان هم خوبه ولی بقیه اش به دید من صندلی مجلس براشون زیاده البته شاید شمال نیوز این مطلب رو نزاره ولی واقعیت همینه راستی شجاعی تنها نماینده ای است که برای همه اقشار نخبه استان که موفقیت کسب میکنند پیام می فرسته در صورتی که نماینده های بابل برای همشهری مدال آور ما هیچ پیامی نداد و ادیانی و یوسف نژاد هم ندادند الآن سر کله همه پیدا شد . من در پایان برای هر نماینده ای که برای کشور و استان مازندران تلاش می کند آرزوی موفقیت دارم
نا شناس 28 شهريور 1390
جناب نماينده شهرم تو چگونه اي؟!
نا شناس 28 شهريور 1390
موافق نظر آقای ادیانی هستم یوسف نژاد نبود مازندران در مجلس نماینده موثری نداشت
نا شناس 28 شهريور 1390
آيا مجلس هشتم وزن هم دارد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
براری 28 شهريور 1390
نماینده فقط مهندس محسن نریمـــــــــــــــــــــــــــــــان
نماینده بـابـــل بـزرگ
و
یوسف نــــــــــــــــــــــــــــــــــــژاد
نماینده ساری و میاندرود عظیم

این دو پرچم دار نماینده های استان مازندران هستند . .البته مهندس نریمان اعتبار و تجربه اش بیشتر از یوسف نژاد میباشد
نورعلی 28 شهريور 1390
با تشکر از شمال نیوز ؛آقای ادیانی وزن خودش را رو کرد.برای خودم که ایشان نماینده مردم غیور سوادکوه هستند بعنوان یک سوادکوهی متاسفم.خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر کند.سوال من از آقای ادیانی این است که چرا همیشه مرغ همسایه غاز است.چون شما هم وزن و اندازه همکار حوزه انتخابیه خود نیستی چرا با آبروی ما سوادکوهی ها بازی می کنی.این قدر آدم بی نمک نمی شود.همین شما یک روز در 13 الی 14 سال پیش که برای آقای اکبری تبلیغات می کردید باصدای بلند میگفتید که اکبری ؛ابوذر شهرمان است.خدا به شما رحم کند که با هزار التماس وبیان شجره نامه تونستید مردم حوزه انتخابیه تان را گول بزنید و بالاخره......یک مقدار به خودتان بیایید .یادتان نمیرود که در انتخابات ریاست جمهوری سال 84با التماس سعی می کردید که ستاد آقای هاشمی رفسنجانی در استان برای شما سخنرانی ترتیب بدهند.حالا عند.........شدید.بله ما هم آقای یوسف نژاد را قبول داریم ولی شما چه کردید.جز این که ....خدا ما را ببخشدبا امام ....و فرماندار و....دست به یکی کردیدو به دفتر .......وریاست جمهور نامه زدید تا ما شاهد رونق قائم شهر وسوادکوه نباشیم.خدا ما را ببخشو و الحمدلله رب العالمین.
ahmad 28 شهريور 1390
من آنم که رستم بود پهلوان - دکتر!!!!! ادیانی ... تو خودت چیکاره ای که از یک نمانیده دیگه تعریف میکنی .... حتمن میدونی که رای نمیاری و برای یوسف نژاد میخایی کاری کنی تا بعد از اسفند 90 یه جایی برای خودت دست و پا کنی ... واقعا برای شما متاسفم ... خیلی وقته در حوزه انتخابیه اصلن خبری ازت نیست ... با چه رویی میتونی دوباره کاندید بشی... باور کن اصلن اسم ننویسی سنگین تر هستی مثل دکتر نعمت زاده که خودش اعتراف کرد جایش مجلس نبود ...
بهرامی 28 شهريور 1390
مهندس نریمان یکی از فعالان انتخابات 88 و در گروه مهندس موسوی بود . .
به احتمال فراوان مسئولان بـابـــل ( پایتخت سیاسی استان مازندران ) این نماینده سراسر اصلاح طلب را رد صلاحیت میکنند .
اگر رد صلاحیت نشود احتمال اینکه بابلی ها دوباره به این نماینده ( مهندس محسن نریمان ) رای دهن بسیار بالاست
نا شناس 29 شهريور 1390
فتنه در روایات و احادیث و تاریخ اسلام برای افرادی به کار می رفت که واقعا جای شرمندگی داشت. واژه ها باید درست به کار رود . آیا اختلاس فتنه گری نیست. آیا رمالی و جن گیری و جادو گری فتنه گری نیست.دروغگویی فتنه گری نیست . دیگران را متهم کردن فتنه گری نیست؟.
در مقابل هشدار و زنهار دادنهای چند سال گذشته در این خصوص فتنه گری است. رشد اقتصادی 7 درصدی دولت را تحویل دادن فتنه گری است. عزت و افتخار در دنیا فراهم کردن فتنه گری است.
خالا که ناتوانی های مشخص شده و فساد و ... نیز مشخص شده حسابتان را از هم پیاله ها جدا می کنید و می گویید گروه انحرافی و...
کمی تامل کنید فکر کنید این چه بساطی است .
از دیر زمان از حیات امام این جبهه گیری ها بوده و اتفاق جدیدی نبوده و حالا عده ای فضا پیدا کردند و رقیبشان را با فتنه گر خواندن کنار گذاشتند. شماها که نباید خود را در این دام قرار دهید.
اگر ادیانی حامی دولت و یوسف نژاد اصلاح طلب بتوانند به سطحی از شعور برسند که به هم توهین نکنند و با حفظ مواضع به فکر پیشرفت استان باشند باید به مازندرانی بودنمان افتخار کنیم . تا اینکه عده ای دیگر فرصت تاریخی حضور در مجلس و دولت را به جولانگاه شخصی و ضد مردمی و در جهت تقابل با منافع عمومی تبدیل کردند.
برادر عزیزی که با واژه های این چنینی خود را سرکار گذاشتی اندکی تفکر اندکی تامل .
از قرآن سوره منافقون ویژگی های منافق را بخوان تا ببینی مصداقش در کجاست . مصداق فتنه کجاست. هر کسی بخواهد جلوی پیشرفت استان مازندران و کشور را بگیرد فتنه گر انحرافی منافق است و هر کسی در جهت پیشرفت استان و کشور و بالابردن سطح منزلت مردم قدمی بردارد دست و پایش را باید بوسید با هر مرام و مسلک .
اسلام دین آزادگی مولایمان علی مصداق جوانمردی و حسین سنبل رهاییدن از دنیا و مقاومت در برابر ظلم ومهدی موعود سنبل عدالت طلبی و جمهوری اسلامی بستر حضور چنین ارزشهایی . قدر انقلاب اسلامی و ارزشهای آنرا باید دانست . تقوا پیشه کنید و پرهیزگار باشید .
نا شناس 29 شهريور 1390
پایتخت سیاسی! این خود بزرگ بینی بابلیها کم بشه همه مشکلات استان حل میشه
اکبر ی 29 شهريور 1390
ما اصلاح طلبان و دانشگاهیان بـابـــل بـزرگ ، حمایت قاطع و کامل خود را از مهندس محبوب و محجوب دیار بهارنارنـج و مامطیـر کبیـر اعلام میداریم . .
12 اسفند ماه 1390 . . مهندس محسن نریمــــــــــــــــــــــــــان
لطفی 29 شهريور 1390
به کوری چشم دشمنان بـابـــل ، پایتخت سیاسی و فرهنگی و دانشگاهی و علمی و پزشکی و مذهبی استان مازندران و خطه شمال کشور میباشد . .
درود بر هرچی بـابـــل و مامطیـــری
نا شناس 29 شهريور 1390
آرزو بر نوجوانان عیب نیست .
اگه بابل پایتخت سیاسی و فرهنگی و پزشکیه پس دونقوزآبادم شهره دیگه.
نا شناس 29 شهريور 1390
راستی آدم تو جوونی پنچری قطار بگیره ولی کنف نشه.
رضا 29 شهريور 1390
آقای ادیانی خودت چه وزنی به نمایندگان مازندران در مجلس دادی؟ مگه قول ندادی که به کمیسیون آموزش بری؟ کمیسون آموزش غیر از دردسر چیزی نبود و از مایه هم خبری نبود رفتی کمیسون انرژی.حق هم داری کی حوصله داری به مشکلات فرهنگی های بیچاره رسیدگی کنه . انرژی رو عشقه که فراوون هم هست و فقط باید خرجش کرد.به خاطر سید بودن و فرهنگی بودن بهت رای دادن .
تو انتخابات ریاست جمهوری طرفدار موسوی بودی ولی وقتی دیدی اوضاع خرابه تو مجلس راه افتادی و مرگ بر موسوی گفتی و چسبیدی به احمدی نژاد و خوش خدمتی کردن به اون در حالی که تو انتخابات نماینده شهرهای دیگه اومدن قائمشهر و واسه احمدی نژاد صحبت کردن ولی تو ..... .تو مجلس تو اون یکشنبه سیاه جز کسانی بودی به دانشگاه آزاد رای دادی بعدا دیدی خراب کردی رای تو پس گرفتی. الان هم یکی به میخ میزنی یکی به تخته .پیش اصول گرا ها خودت رو شیرین می کنی و تا حدودی هم تونستی بعضی هاشون رو گول بزنی و از اون طرف واسه آقای یوسف نژاد نوشابه باز می کنی که حداقل یه امیدی داشته باشی .خدا به ما رحم کند. والعاقبه للمتقین
نا شناس 30 شهريور 1390


به کوری چشم دشمنان بـابـــل ، پایتخت سیاسی و فرهنگی و دانشگاهی و علمی و پزشکی و مذهبی استان مازندران و خطه شمال کشور میباشد .
یزدانی 30 شهريور 1390
شنیده بودیم بابلی ها جاه طلب هستند و همه چیز را برای خودشان میخواهند ، دیگه نه تا این حد . .
باز بگید چرا شما غرب استانی ها میخواهید از ما جدا شوید ؟!
وقتی تو روز روشن مرکز نشینان محترم ( بابلی ها و ساروی ها ) حق مارو میخورند و یک لیوان آب هم روش ! چطور انتظار ماندن دارید ؟
شمال نیوز اگر بیطرف هستی ( نه بابلی و نه ساروی ) این مطلب بنده را چاپ کن !
محمد رضا 30 شهريور 1390
موافق حرف عزیزم ادیانی خوش هیکل و بلند بلا هستم اگر یوسف نژاد نبود مجلس انصافا تعطیل میشد میاندرود و سورک هم حتما استان میشد قابل توجه نمایندگان تهرانی
نا شناس 30 شهريور 1390
به خاطر همین بی عقلی هاست که مازندران به هیچ جا نمی رسه دلمون خوشه استان سر سبز داریم حالا هی ساروی ها وبابلی ها را به جان هم بندزارید تا فقر وعقب ماندگی این استان را سر بگیره
اکبر ی 31 شهريور 1390
تا کی ما باید چوب بـابـــل _ ساری را بخوریم ؟
تا کی باید بابلی ها و سارویها بر سر مرکزیت استان سر ناسازگاری و دشمنی با هم داشته باشند ؟
این کارها جز عقب ماندگی استان فایده دیگری نخواهد داشت . .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.